lørdag den 25. april 2009

Støvfri.

Jeg bygger om, eller retter jeg river ned og tømren bygger nyt.
Og det støver!!
Men min have er frirum, og en af mine ynglings blomster er tulipaner.

Desværre blomster modernet tulipaner kun en´ gang.

Dem jeg synes var super flotte sidste år kommer kun halvt

Og endnu senere kommer den oprindelig vilde tulipan, og altid gul.

Noget andet spændende er mit blommetræ, det skulle gerne give mig mere end en´ blomme i år. Ligenu er det fyldt med de skønneste små og fine blomster, så mangler der vist bare en bi, så skulle den være der.
Ellers....

3 kommentarer:

  1. Jeg er også fuldstændig vild med tulipaner og har gjort mig de samme sørgelige erfaringer som dig :-) Det er bare med at nyde dem medens de er der :-)

    SvarSlet
  2. Lene, jeg nyder.
    Og så må jeg købe nye til at suplere med, hvilke ikke genere mig en pind.
    Jeg har handeltalent:-))

    SvarSlet
  3. Hold da op jeg tror da at jeg er kommet bag ud med din blog, hvad er nu det for noget ;-)

    Men det er jo nogle skønne billeder du har fået taget som sædvanligvis :-)) Jeg kan jo ikke få nok af blomster !!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.