tirsdag den 19. august 2008

Strik.


I grunden har jeg syet mere end jeg har strikket, men sådan er det nogle gange. En trøje med sadelærmer i mønsterstrik, 3 masker med det ene garn og 3 masker med det anden, 4 pinde høj.
Så ender det sådan her.

Det bryder multigarnets forløb og gir et flot farvespil og lidt tykkere bliver det også.

Noget at garnet kommer fra her og noget fra her, jeg ved dårligt nok, hvem af dem der har mest til salg.
Jeg glemmer somme tider, at jeg bedst kan li´at lave mønsterstrik, jeg synes det efterlader lidt personlighed.

7 kommentarer:

  1. Rigtig flot trøje, du er bare god til at strikke med flere farver. Jeg har utrolig svært ved at få trådene på bagsiden til at ligge så flot som dine.

    Måske du skulle lave en belægning og dække lynlåsen med, bare et forslag.

    SvarSlet
  2. Ja, det skulle jeg måske, men det bliver hurtigt klumpet. Det ser ud som over den drejer til den ene siden, men det er farve skiftet som for det til at se sådan ud.

    SvarSlet
  3. Det med at den drejer er nok fordi den er strikket på rundpind og så vil mønsteret jo blive lidt skrå med den type garn.

    SvarSlet
  4. Aha, men man kan ikke se det, når jeg står med trøjen i hånden.

    SvarSlet
  5. Ja, den er go' med dig. Sitter her på arb og kom lige til at grine. Tak for det !!

    SvarSlet
  6. Jamen, passer det ikke meget godt Bente.

    SvarSlet
  7. Naiii, det er vildt overdrevet !! Selv om jeg fik solgt 36.6 kg garn, så kan min mand stadig ikke se forskel...

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.