torsdag den 30. januar 2020

Mads Nørgaard inspireret

 Efter opskrift igen, denne gang fra Hendes verden. Jeg har strikket i mælkegarn, det er blødt og lækkert. Lidt besværligt da garnet gerne vil dele sig. 
 Og en kopi af samme model men med aftegnet mønster af Mads Nørgaard. 
Og en lille bred vest i uld/silke med relief mønster.

Jeg har monteret en trøje min mor har strikket i mohair, for 30 år siden. Jeg har hæklet kant i hals kanten og sat trekanter under ærmerne og syet den sammen. Hun blev glad.

2 kommentarer:

  1. De er godt nok fine!
    Hvilken slags mælkegarn har du brugt? Jeg synes det er SÅ blødt og lækkert!
    Sikke mange ting du har nået at lave.

    SvarSlet
  2. Garnet er fra Viking. Det er så lækkert men også i den dyre ende. Jeg har været heldig og finde det gensolgt eks. på facebook. Så er farve-valget ikke stort. Jeg har farvet 3 nøgler af de hvide, lidt spændende. Jeg viser ikke altid hvad jeg strikker, men jeg er kommet til at fjerne mit album, der lagde jeg billeder ind af alle mine strik ting. så nu bruger jeg bloggen ligt igen. Jeg strikker under 2 kg. garn om året, kan ikke sammenlignes med andre superstrikker, som dig.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.