onsdag den 21. august 2013

Færdig strik.

Strikket i Jamiesons pure wool, farve Pacific, den er blå/grøn. 25g. nøgler og jeg har brugt mange af dem.
Egen opskrift. Et enkelt mønster, lige op og ned,og strikket forhøjet i skulderen og på ryggen. Har manglet ærmer 1.5 år og jeg tror ikke jeg har ramt den samme p. størrelse til dem. Ærmerne går til albuen. Den skal jeg helt sikket få brugt.

Synes det er hyggeligt at sy disse små patchwork tæpper, som jeg sætter til salg på Amio.
Dette er med Violer og knald røde kanter.

3 kommentarer:

  1. Sikken et flot tæppe - wouw, sikke farver :-) Trøjen er også rigtig sød i al sin enkelhed - en klassiker er det vist, du har fået fremstillet der :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er såå klassisk:-)

    SvarSlet
  3. Hej Lea
    Send mig en mail på hanne@tulipanerogtomater.dk - så sender jeg sagerne hurtigst muligt :-)
    Hilsen Hanne

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.