mandag den 17. maj 2010

Fællessang.


Sangaften hos Anne Hjalp til at få solen frem.

5 kommentarer:

  1. Den må godt skinne lidt mere her nordpå ;-) Sikke nogle flotte Stedmoder/Violer - dem jeg har plantet i år er næsten ikke i vækst endnu!

    SvarSlet
  2. Hej Lene.
    Det er små hornvioler som frøformerer sig, jeg vil gerne tage frø af til dig, hvis du ønsker det. Jeg har det fineste i (næste) sorte, men ved du hva´? De har alle vendt mig ryggen og står og kikker ind til min nabo.
    Jeg har tænkt at jeg skulle grave dem op og lige vende dem om, men det er blevet ved tanken.

    SvarSlet
  3. De er bare så flotte, du jeg er vild med stedmorblomster!

    SvarSlet
  4. lige en lidt sen kommentar..vi må vist sætte i med fællessangen igen..her er det noget overskyet i dag :-)

    SvarSlet
  5. Hit med solen eller vi synger!
    ♪♪♫♫♪♫♪♪

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.