torsdag den 7. januar 2010

Søster sokker.


De er strikket af næsten ren uld, og jeg ved de ikke vil leve særligt længe, men det er okay.

I grunden skulle man tro at jeg har mange sokker i skuffen, men sådan er sandhed slet ikke.
Jeg har aldrig haft kolde fødder og ligenu er det mere som hyggesokker jeg bruger dem.
Behovet må være kommet med alderen.
Paret med gule/orange striber er mere end 20 år gamle, hvor foden består af Brugsen beton- garn. Det er noget der holder!

De her, lavet af strømpegarn fra BC holdte ikke længe, tror jeg har brugt dem 5 gange.

4 kommentarer:

  1. Hej Lea

    Hvor er det bare nogle skønne farver du har valgt, høre jeg rigtigt . . er du begyndt at bruge strømper ;-) Så er det koldt !!! fnis

    Ja det er ikke al garn som holder i længden.

    SvarSlet
  2. Det er nu så dejligt med sokker i hel ren uld, så kan man jo bare bruge dem, medens man sidder i strikkestolen, så der ikke er den store slitage ;-)

    De er fine dine sokker - en skam med dem fra BC-garn, har kun strikket et enkelt par til min mand i det garn, men de holder da heldigvis endnu - de er dog ikke særligt gamle :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du høflig Helle, jeg beholder resterne til mig selv og helt ærligt: De er ikke kønne nogle af dem.
    Men alderen kommer der nye udfordringer, glæd dig.

    Det er godt Lene at jeg kun har 21 nøgler af BC strømpegarn tilbage, jeg må finde på noget andet og bruge garnet til.

    SvarSlet
  4. Der ligger en award til dig på min blog - hvis du har lyst at lege med.
    Knus Helle

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.