tirsdag den 8. juli 2008

Georgina.


Den tilhøre kategori: halskraver. Nu kan det ikke vare længe før der er gang i min Georgina, men på grund af mangel på regn tager det lidt længere tid end normalt.

Det har ikke regnet her på Lolland siden slutningen af maj måned. Jeg har på det seneste læst rundt omkring, at der er faldet regn. I Søndags sent på dagen, blev vi tildelt 5 mm. og det er ærligt talt ikke nok

Denne her har et løv som er næsten sort.

Purpur solhat er både sol og vand krævene, jeg har sørget for det sidste. Jeg har sat en lang række som jeg kan plukke af.

Denne her ser ud som den er håndmalet.

3 kommentarer:

  1. De er bare flotte, man må blive i rigtig godt humør når man kigger ud i din have. De er bare så flotte dine blomster, man kan godt se at du bruger meget tid der ude.

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog smukke dine blomster,
    tak for synet

    SvarSlet
  3. Ja, Helle jeg bruger meget tid i min have og jeg elsker det. Det sker at jeg strikker mens jeg nyder min have. Fortiden er det ikke nødvendigt at lue ukrudt da vi stadig ikke får noget regn, der er kommet under 1mm den sidste uges tid.

    Tak og velbekommen Conny.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.