mandag den 24. marts 2008

Olé

Mexico ligger i Spanien, i Spanien

4 kommentarer:

  1. Tak for dit kommentar på min blog! Så blev kilden til halsedissen fundet, og det er rigtig fint.

    Men så faldt jeg lige over din blog, sikke mange fine ting du laver, du er fluks tilføjet min bloglines.

    F.eks. denne søde stribede sag, hvor stammer denne opskrift fra, forhåbentligt ikke på spansk :)

    Hilsner, Tineke

    SvarSlet
  2. Og...så kunne jeg lige se at du (også) putter garn i fryseren en tur, hvorfor mon det?

    SvarSlet
  3. Hej Tineke.
    For hvis det indeholder møl-larver, så dør de efter sådan et par uger i fryseren.
    Den stribet ting har bare fået lov til at vokse frem af sig selv, der er ikke noget særligt ved den. Har lavet flæsekant og et par usynlige indtagninger. Ærmerne er lave ved forkortet pinde og afsluttet med rib. Hæklet langs ærmet en kædemaske og i den hæklet en muslingkant.
    Det var farverne, der fik den frem.
    Du selv tryller også meget flotte ting frem, må jeg sige.
    Hilsen Lea

    SvarSlet
  4. Den er for lækker den lille strikkede top, dejlige farver.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.