mandag den 19. august 2013

Have, have og have.

Jeg har været på besøg i Claus Dalbys private have, det var overvældende og sikke mange ønsker jeg har fået. Nu må jeg se om noget kan realisers. Jeg fulgtes med  Lisbeth hvilke var en god ide da hun er ekspert i plante navne.
 Så hjemme igen for man lyst til at lave egne buketter, her Forskellige Geogina, Rudbeckia, dild, Monbretia og Purpur solhar som jeg hev kronbladene af.
Purpur solhar med kronblad, floks, forskellige Geogina og altid Stolt kavaler. For hver dag som gå for jeg flere Geogina, godt jeg ikke smed alle sammen ud.

1 kommentar:

  1. Dejligt at du inviterede mig, Lea:o) Det var så hyggeligt at følges og snakke om det vi så og vores egne erfaringer med nogle af planterne. Det er nogle dejlige buketter du har lavet og ja godt at du ikke smed alle geoginerne ud.


    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.