søndag den 17. juli 2011

Fup Vinduer.

Jeg er den type der sjældent har ur, telefon eller kamera med mig når jeg tager nogle steder, jeg klarer mig fint uden, men engang imellem ser jeg noget sjov som jeg må dele og så næste gang husker jeg mobilen.





Mine aner har gjort sig i malerfaget og meget har jeg set og hørt i livet men denne gang er jeg alligevel overrasket, det her har jeg aldrig set før.
Malet vinduer, ja, de er male på væggen. Det er ikke til at se før man er hel tæt på så det er flot lavet, synes jeg. Men hvorfor ved jeg ikke.

Gården ligger i Søllested, og jeg passere den kun når jeg tage en smut vej, jeg kører nemlig igemmen hans gårdsplads.





7 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot lavet..:-)
    Så ser der ud som om de har flere værelser end de har...:-o)
    Det kan ikke have været helt nemt, da man kan se hvordan væggen buler lidt.
    Men absolut en sjov ide.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Ret spøjst...men dejlig nemt m.h.t. vinduespudsning. :-)

    SvarSlet
  3. Det havde jeg ikke tænkt på, at de ikke skal pudses:-)
    Men lidt mærkeligt at hele væggen er ikke fyldt ud men eks. vinduer, men kun 2 af dem.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det sjovt ud, ja man skal have øjnene med sig for at se det. Håber du har en god sommer, vejret er jo altid fint hos dig ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg har en fin sommer og vejret klager jeg ikke over.

    SvarSlet
  6. Hej Lea.
    I mit barndomshjem var der også påmalede vinduer. Monstro det er noget lollandsk? Jeg har aldrig tænkt over det, før jeg så det på din side.
    Dine blomster er flotte, vi har mange georginer i vores have, men også stauder. De er noget lettere at passe end alle de knolde der skal graves op og opbevares.
    Hilsen fra Kaja på Lolland

    SvarSlet
  7. Hej Kaja, har du et sted jeg kan se jeres Georgina, måske du har lyst til at bytte nogle. Jeg synes ikke det er svært at grave dem op, men at holde dem adskilt, ja.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen til mig.